Pages

sunnuntai 4. marraskuuta 2018

Uusi diagnoosi

Milloinkohan viimeksi olisin edes avannut bloggeria ja harkinnut kirjoittamista? En nyt rehellisesti sanoen edes muista, mutta tässä olen. Taas on tapahtunut aivan liikaa asiota, mutten varmasti jaksa kaikkea alkaa nyt avata.

Ehkä kaikista tärkein asia mistä mainita ovat muutokset diagnooseissani. Viimeisimpien diagnoosien mukaan mulla ei enää ole masennusta (jee), mutta epävakaa persoonallisuushäiruö kylläkin (....jeee...). Olenhan mä joskus aikoja sitten täälläkin blogissa pohtinut mahdollisuutta epävakauteen, mutta nyt kun se diagnoosi sitten on siinä pellillä on olo vähän jännä.

Epävakaus selventää mule monia asioita, mutta samalla myös sekoittaa ja hajottaa mua entisestään, kun tajuan etteivät asiat joita olen pitänyt normaaleina olekaan sitä, mutta näillä nyt sitten mennään. Opetellaan elämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano ääneen mitä ajattelet