Pages

lauantai 2. tammikuuta 2016

2016

Taas on kulunut hetki että olisin kirjoitellut mitään. Halua on kyllä ollut kirjoittaa, mutta en ole saanut aikaiseksi.
Joten.. Uusi vuosi, uusi minä? Ei. Mä en ala edes ajattelemaan sellaista paskaa, koska sellaiset jutut ei ikinä kuitenkaan toteudu. Positiivinen asenne mulla vai mitä?
Vietin uuden vuoden mun ystävien kanssa. Oli mukavaa. Kiitos kaikille. Mä olin oikeastaan todella ahdistunut ennen niitä 'bileitä', koska sinne osallistui eräs mun koulukaveri jonka kanssa mä en ollut koskaan aikaisemmin viettänyt vapaa-aikaa. Ei siinä muuten mitään, mutta mä olin tai olen ollut aina kamalan epävarma siitä että mitä se ajattelee musta tai että se ei jotenkaan pitäisi musta ja nyt sitten kun mä tiesin että se tulisi näkemään mun arvet enkä osannut kuvitella reaktiota. Kaikki meni kuitenkin hyvin ilman minkäänlaisia ongelmia. Meillä oli oikeastaan sellainen pitkä ja "syvällinen" keskustelu yhdessä vaiheessa ja mä olen siitä todella kiitollinen. Haluaisin sanoa kyseiselle ihmiselle jotain kiitollisuudestani, mutta en ole löytänyt tarpeeksi rohkeutta tehdä niin.

Muuten..
Tein tänään aika rajun päätöksen. Mun lempibändilläni on 10.6 keikka Helsingissä ja mä kuollakseni haluan mennä katsomaan, joten päätin että mun on saatava paino alle 100 kg ennen sitä tai rangaistuksena mä en saa mennä sinne. Mulle on puhuttu niin usein tavoitteiden asettamisesta ja motivaatiosta, joten kokeillaan nyt sitten perkele. Tässä on mun tavoite ja motivaation antaja. Mun on pakko onnistua. Ei vain sen takia että pääsisin näkemään bändin vaan myös sen takia että mieluummin tapan itseni kuin elän koko ikäni tällaisena ällöttävänä läskinä. On siis onnistuttava pudottamaan n. 5 kuukaudessa 25-30 kiloa.
Toivottakaa onnea.
Yritän päivitellä tänne nyt vähän aktiivisemmin. Lupaan sen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano ääneen mitä ajattelet