Pages

torstai 10. maaliskuuta 2016

Omilla aivoilla ajatteleminen on sallittua

Tunnen itseni ihan idiootiksi.

Mulla on ollut tässä viimeiset pari kolme päivää aivan järkyttävän paha olo ja muutenkin sellainen kuolema tulee fiilis fyysisesti, enkä oo osannut keksiä sille kunnollista syytä. Ensin tuli ajateltua että se johtuisi yhdistelmäpillereistä joita syön, koska niiden aloittamisen jälkeen mä voin hirmu herkästi ja usein pahoin. Tää on ollut kuitenkin nyt taas niin voimakasta ettei se vaan voinut olla mahdollista.

Zetan kanssa äsken jutellessani mulla kuitenkin syttyi lamppu päässä, kun se mainitsi siitä miten mä olen ihan kuin kärsisin vieroitusoireista. Hetken katselin netistä muiden ihmisten kokemusten perusteella että voisiko tämä oivallus pitää paikkaansa ja nyt olen lähes 100% varma että se pitää. 

Mä todella kärsin vieroitusoireista. Mulla on ihan samanlainen paska olo kuin silloin kun lopetin Venlafaxinin ja se oli ihan hirveetä.

Tuolla sivussahan lukee että mulle on määrätty ketipinoria. Se aiheuttaa tämän, koska mä olen ottanut sitä lähes tulkoon säännöllisesti yleensä joka viikko ja nyt lomalla tällä viikolla en oo ottanut ollenkaan.

.......

Miten mä oon voinut olla näin tyhmä? Varmistaakseni onko asia tosiaan näin niin otan nyt sitten tänä iltana ketipinoria ja katson millainen olo on huomenna. Jos veikkaukseni osoittivat oikeiksi sanon ihan suoraan että voi helvetin ääliö.

Ran

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano ääneen mitä ajattelet