Pages

torstai 27. huhtikuuta 2017

Mitä mä teen?

Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Ajattelen koulua, kurssien määrää ja tuntuu että pää räjähtää. Haluaisin vaihtaa aikuislukioon, koska silloin pakollisten kurssien määrä pienenisi, mutta silloin en voisi enää saada opintotukea. Eihän se varmaan olisi ongelma, kun voisin kuitenkin saada yleistä asumistukea ja perustoimeentulotukea, mutta totta kai se silti vähän pelottaa, kun kela on niin oikukas aina.

Mä vaan oikeasti alan pelätä sitä etten ikinä valmistu lukiosta, jos pakollisten kurssien määrä on niin korkea, enkä saa tehtyä kuin vaivaiset kymmenen kurssia vuodessa. Tuntuu ihan vitun paskalta taas kerran. Lukion lopettaminen ei ole vaihtoehto, koska olen päättänyt suorittavani tämän vaikka itkien loppuun asti, kun kerran olen tätä jo yli kaksi vuotta, ihan kohta kolme, väkertänyt.

Pitää siis vaan rueta nyt selvittämään näitä asioita sillein ahkerasti eli mahdollisesti jo heti huomenna tai ensi viikon maanantaina, varmaan huomenna voisi olla kaikista paras jo. Mä en oikeasti vaan tiedä miten muuten selviän, vaikka kuinka haluaisin.

Helvetti mä vihaan itteeni taas, koska musta ei ole mihinkään.

Ran.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano ääneen mitä ajattelet