Pages

tiistai 8. maaliskuuta 2016

Paatunut

Mä oon vähän miettinyt miksi mä viiltelen nykyään. Ensin se oli vaan koska mulla oli niin vitun paha olla ja nyt.. Miten se menee nyt?

Viiltely on sellainen pärjäämismekanismi mistä mä en osaa, enkä tahdo päästää irti. Mä haluan viiltää melkein joka ikinen päivä oli mulla sitten paha olla tai ei, mutta varsinkin silloin jos mulla on paha olla. Viiltely on myös keino rangaista itseä, koska suoraan sanottuna mä vihaan itseäni. Ehkä sen takia mä haluankin viiltää lähes koko ajan, koska se itseviha ei jätä mua rauhaan ja ajattelen vaan joka päivä mitä mun pitäisi olla tai millainen mun pitäisi olla tai muuta vastaavaa..

Niin kauhealta kuin se voi kuulostaakin mä en näe yhtään sellaista painavaa  syytä miksi lopettaa. Tämän takia mä vaan haluaisin pyytää anteeksi mun vanhemmilta ja kaikilta sukulaisilta, joilla on huoli mun viiltelystä ja vaikka mä aina niitä myötäilen, kun ne sanoo että pitäisi lopettaa niin silti mä en enää edes yritä.

Joskus mä vaan mietin mikä mussa on vikana, että musta on tullut näin paatunut.. Mutta sitten toisaalta.. Mikä mussa ei olisi vikana?

Ran.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano ääneen mitä ajattelet