Pages

maanantai 17. lokakuuta 2016

Ei suuria muutoksia

Näin perjantai aamuna psykiatria. En tiennyt kenen luokse olin menossa, mutta toivoin että henkilö olisi mukava. Kuitenkin hetken päästä tuttu mies tuli tuomaan mulle BDI.n ja ahdistuneisuustestin täytettäväksi.

Eikö J luvannut ettei mun tarvitsisi tavata tätä psykiatria?

Olin kertonut J.lle etten oikein pitänyt tästä psykiatrista, kun olin ollut hänen potilaanaan 2015 ja J oli sanonut että voisi varata mulle ajan jolle kulle toiselle psykiatrille, mutta ilmeisesti unohti. En mä vihainen ole, kun käynti meni kuitenkin ihan hyvin loppujen lopuksi, vähän pettynyt vain.

Juttelimme vähän nykytilanteestani. Miten parempaan ollaan menty hitaasti, mutta varmasti, koska vuonna 2015 BDI.n pisteet olivat yleensä 33-36 ja nykyään 30. Eihän se suuri muutos ole, mutta kyllä se tuntuu olossa silti. Masennuslääkettä ei lähdetty vaihtamaan, koska en kokenut sille mitään tarvetta.

Ahdistuneisuustesti viittasi keskivaikeaan ahdistuneisuuteen, joten mietimme mitä tehdä asialle. Tulimme siihen tulokseen, että joka iltaisen 100 mg Ketipinorin lisäksi ottaisin käyttöön 25 mg tabletit, 1-2 päivässä, akuuttiin ahdistukseen, koska sen määrän ei pitäisi väsyttää toisin kuin 100 mg.

En osaa sanoa vielä onko lisäyksestä ollut hyötyä vai ei.

Ran.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano ääneen mitä ajattelet