Pages

sunnuntai 27. marraskuuta 2016

19,2 kg

En ymmärrä miten on mahdollista että paino ei ole noussut vaan päin vastoin laskenut sitten viime vaa'alla käynnin. Syön älyttömän epäterveellisesti, enkä liiku paskaakaan, mutta silti joku on eri tavalla ja paino tippuu. Se on tippunut hitaasti, mutta on kuitenkin.

21.11.2015

Paino: 128 kg
BMI: 45,91

27.2.2016

Paino: 122 kg
BMI: 43,48

26.11.2016
Paino: 108,8 kg
BMI: 38,78

Painoa pudonnut: 19,2 kg

Nyt vasta tätä postausta, kun aloin tehdä niin oikeasti ymmärrän mitä on tapahtunut. Melkein 20 kg on aika helvetin paljon, vaikka tällaisella ihrakasalla onkin edelleen paljon matkaa BMI.n mukaiseen normaalipainoon. Max. normaali paino mun pituiselleni olisi 70,1 kg eli on mulla edelleen 38,7 kg liikaa kehossani, mutta mä yritän olla takertumatta siihen enää niin paljoa. Mä olen rääkännyt itseäni ihan liikaa elämäni aikana omasta painostani ja oon päättänyt että yritän saada painoa pois vaan siihen asti kunnes olen itse tyytyväinen, vaikka se jäisikin yli normaalin BMI.n. Seuraava tavoite olisi alle 100 kg, mutten ole laittanut itselleni mitään aikarajaa, koska tiedän ettei se aiheuttaisi muuta kuin ahdistusta ja stressiä, joten katsotaan nyt. Jo ajatus siitä että voisin joku päivä vielä painaa sen alle 100 kg on todella helpottava. Ehkä peli ei olekaan vielä menetetty.

Tavoite: 99,9 kg
BMI: 35,61


Ran.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano ääneen mitä ajattelet