Pages

sunnuntai 17. tammikuuta 2016

Tässä ja Nyt.

Kuten kaikki varmaan huomaa, niin lähes kaikki mun blogitekstit on kadonneet. Niitä on enää vain kolme jäljellä ja kun julkaisen tämän postauksen niin sitten neljä. Jos totta puhutaan niin alkuperäisesti mä halusin palauttaa kaikki mun muut postaukset luonnoksiksi paitsi tuota tätä edeltävää, mutta sitten päädyinkin säilyttämään nuo tämän vuoden puolella kirjoitetut. Kaikki vanhat postaukset on siis tallessa, mutta vaan luonnoksina. Jotenkin nuo kolme (ja varsinkin tuo viimeisin) summaa niin hyvin yhteen tilanteeni nykyään että halusin vain päästä eroon niistä vanhoista postauksista, keskittyä nykyhetkeen jos niin voi sanoa.

Tuntuu jotenkin jännältä ajatella että aloitin tämän blogin vuonna 2014 ja nyt on jo 2016. Wow. Tavallaan olen ylpeä itsestäni että olen saanut pidettyä tämän blogin pystyssä jo näin pitkään, enkä ole mennyt poistamaan tätä kuten hyvin montaa edellistä blogiani. Hienoa myös huomata että jotkut ihmiset yhä seuraa tätä. Lol.

väärät valinnat pohjalle mut pudottaa vaikeit aikoi ja haluisin ne unohtaa mut ne seuraa vierellä ja muistuttaa ettei mun pidä koskaan luovuttaa

xoxo Ran


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano ääneen mitä ajattelet