Pages

lauantai 27. helmikuuta 2016

Valehdellen kaunis

Pituus: 167,5 kg
Lähtöpaino: 128 kg 
BMI 45.62 

Paino nyt: 122 kg
BMI 43.48

3,5 kuukaudessa mä olen onnistunut pudottamaan 6 kiloa. Se on aivan liian vähän, aivan liian hidasta, mutta silti se paino on pudonnut. Pelottava tosi asia on kuitenkin, että BMI.n mukaan mä olen edelleen 51,9 kiloa ylipainoinen. Älyättekö te? Mä olen vittu yli 50 kiloa liian painava. Mikä helvetti mussa oikein on vikana, että mä olen antanut tän tilanteen karata näin pahasti käsistä?!

Valitettavasti, vaikka mä olen todella onnellinen siitä että paino on pudonnut se ei tunnu, eikä näy yhtään missään. Ei yhtään missään. Mä tunnen itseni ihan yhtä ällöttäväksi kuin 6 kiloa sitten.

Nyt on 27.2.2016 eli mulla on 104 päivää eli n. 3,5 kuukautta aikaa pudottaa 22 kiloa ennen 10.6.2016. Jos tahti jatkuu näin hitaana mä tulen epäonnistumaan surkeasti, joten mun on pakko, PAKKO, alkaa saamaan tähän painon pudotukseen vauhtia.

Periaatteessa se tarkoittaisi silloin 6,3 kiloa/kuukausi. Aika rankka tavoite en mene kieltämään, mutta mä haluan uskoa että pystyn siihen. Mun on pakko pystyä siihen.

Sain onneksi vihdoin käytyä lunastamassa uintikortin itselleni puoleksi vuodeksi, jonka sossut mulle myönsi kyllä jo aika päivää sitten. Se on nyt siis voimassa elokuun loppuun asti jos en oo ihan väärin laskenut.

Alan siis käymään uimassa min. 2 kertaa viikossa ja pakko alkaa pitämään vielä enemmän kuria ja kontrollia sen suhteen mitä tulee syötyä. On pieni pelko, että nyt kun wanhat ovat ohi paino alkaisi tulemaan takaisin, mutten voi antaa sen tapahtua.

Kyllä mä pystyn tähän.
Mun on pakko.






My whole world is the pain inside me
The best I can do is just get through the day
When life before is only a memory
I'll wonder why God lets me walk through this place
And though I can't understand why this happened
I know that I will when I look back someday
And see how you've brought beauty from ashes
And made me as gold purified through these flames


Ran.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano ääneen mitä ajattelet