Pages

maanantai 24. lokakuuta 2016

Aivot ei suostu vaikenemaan

Joskus vaan pitää osata lopettaa ennen kuin rikot itsesi, vaikka se kuinka sattuisi ja tuntuisi pahalta. Muista ei voi huolehtia enemmän kuin itsestään, koska ainoa joka on mun vastuulla olen mä itse. Se että on terveellä tavalla itsekäs ja vetää rajan, kun tuntee itsensä rakoilevan ei ole paha asia.

Ei ole.

Nyt kun vielä osaisi sisäistää kaiken tän mitä järki sanoo. Mä välitän liikaa mulle tärkeistä ihmisistä ja ahdistun helposti näiden puolesta. Ei se ennen ollut niin, mutta nykyään on. En mä jaksaisi olla tällainen, mutta olen kuitenkin. Ahdistavaa.

Asiat pyörii päässä, enkä saa niiltä rauhaa. Kun nukahdan on se hetken helpotus, mutta sitten heti kun alan heräillä vähääkään niin kaikki sama palaa ja päässä pyörii kaikkea. Oireet muuttuu myös fyysisiksi muutenkin, enkä pidä siitä yhtään.



Ajatukseni on parvi kärpäsiä
Päässä ja pitkin huonetta,
Enkä löydä lätkää, jolla liiskata ne
Ja surinansa sammuttaa

Auttakaa,
En saa sammumaan aivojen valoa
Auttakaa,
En saa sammumaan silmien valoa

Happoradio - Nukahdistus


Ran.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano ääneen mitä ajattelet